понеделник, 4 април 2011 г.

Фантастична чанта от естествена кожа

sofijka_kurabijka я е описала най-точно:
"Стилна, мека и изключително удобна черна чанта а ла Bottega Veneta. Когато я купувах, много ми хареса това, че чантата не е реплика (повярвайте ми, "манячката", която просто обожава чанти, - под думата "манячка" визирам себе си, разбира се, - е прекрасно осведомена за нови и стари колекции на този италянски бренд). Та. моделът е самобитен. И още нещо. от което бях очарована - материалът = естествена кожа (което е голяма рядкост при репликите) - мекичка, оцветена в наситено черен цвят без петна и граповости (в това можете да се убедите и като разгдежате чантата, и като пипнете малко парченце материал. закачен като мостра на дръжката - не съм го махнала, понеже чантата изобзо не е носена). От Botegga са взели назаем само идеята за плетена кожена чанта. Никакви монограми, никакви търговски знаци, нарушаващи копирайта, не са използвани.

Цвят: черен с черна подплата и сребърна фурнитура

Детайли: къса дръжка + дълга дръжка в комплект, страничен джоб, оформен със сребърен цип (виж снимка 2), забавни и закачливи пюскюлчета, вътрешността на чантата е предпазено от едно "сакче" -  затягате връзките, оформяте ги като панделка и допълнително закопчавате чантата с предвидено магнитче. Лично за мен това нещо е много важно - първо да не се вижда много-мнго какво съм сложила в моята дамска чанта, и второ - това НЕЩО да е защитено. Затова моделите като Never Full на LV, например. не са за мен. На дъното има 4 метални крачета. Вътре има 1 малък джоб с цип - за пари, ЛК, ..., джлобче за телевон. оглеждалце и да речем червило :)

Стил: casual. Обожавам вместителни големи чанти, които при това не изглеждат като сакове, а стоят все така елегантно."

Няма коментари:

Публикуване на коментар